Wednesday, June 25, 2008

Rahsia Perniagaan HP

Kepada mereka yang terlibat dalam industri network (MLM), terdapat perubahan dalam perniagaan ini sekarang. Di Seluruh dunia sekarang telah berkembang satu perniagaan yang dikenali sebagai program affiliate, adsense, ebook dan bermacam macam lagi. Ianya satu program yang murah, jimat dan boleh dilakukan melalui rumah sahaja.

Walaubagaimanapun semua program seperti ini memerlukan "Payment Gateway". Di Malaysia, para pengguna program ini menggunakan Maybank2u, CIMB Clicks, Credit Card dan Pay Pal sebagai "Payment Gateway". Ini bermaksud mereka perlu melayari internet untuk membuat pembayaran.

Justeru itu, Mobile Money telah memperkenalkan satu sistem payment gateway yang begitu mudah, jimat malah terjamin keselamatannya. Sistem ini teramat sesuai digunakan memandangkan ianya begitu mudah, iaitu hanya menggunakan HP anda sahaja. Apa perlu dilakukan ialah mendapatkan software MM ini dan isikan wallet yang terdapat dalam HP tersebut. Atau anda boleh gabungkan HP ini terus dengan akaun CIMB anda, Maybank2u atau Hong Leong Bank Mobile Kredit Kad.

Oleh itu kepada mereka yang telah mempunyai wallet dalam HP melalui Mobile Money teruskan memperkenalkan sistem ini kepada orang ramai. Anda akan menikmati ganjaran yang lumayan bilamana mereka mendaftar dan seterusnya menggunakan pembayaran melalui HP ini.

Di seluruh dunia sekarang, penggunaan sistem pembayaran melalui HP ini telah semakin berkembang. Oleh itu tidak mustahil program pembayaran melalui HP ini akan menjadi satu Payment Gateway yang terkenal suatu hari nanti. Ini kerana untuk mendapatkan sistem ini, TIDAK memerlukan syarat seperti umur (MLM), pendapatan (Kredit Kad), Black List dan sebagainya. Apa yang diperlukan adalah no HP yang akan menjadi no AKAUN anda. Oleh itu sesiapa sahaja boleh mendapatkan sistem MM ini dengan hanya syarat mempunyai HP.

Berikut adalah pendapatan utama anda bila mereka mengguna sistem ini.

Pendaftaran BDM
Pendaftaran MMTUC
Pembayaran Bil -bil
Reload Prepaid
Penggunaan TAP (Touch And Pay)

Sunshine Wholesales, adalah pasaraya pertama menggunakan sistem TAP. Ini bermaksud anda hanya perlu Sentuh Dan Bayar sahaja kad yang diperolehi dari MM (Bila dah mendaftar) untuk membeli belah di pasaraya tersebut. Semudah Touch And Go. Layari Sunshine untuk maklumat lanjut.

Ayuh! Mulakan langkah anda. Rebutlah peluang yang tersedia dihadapan anda.

No comments: