Thursday, June 19, 2008

TUKARKAN HP ANDA MENJADI PENDAPATAN

Adakah anda pengguna telefon bimbit (HP)? Samada bil atau prepaid.


HP telah menjadi satu keperluan penting untuk manusia di seluruh dunia. Di Malaysia pun, penggunaan HP telah menjadi satu kemestian, sehinggakan budak sekolah pun mempunyai HP. Tetapi persoalannya, HP yang kita gunakan itu telah menyebabkan kita perlu berbelanja setiap bulan. Sampai bilakah perkara ini akan berakhir?


Bil HP perlu dibayar setiap bulan, manakala prepaid boleh di"reload" sesuka hati. Yang istimewa dua-dua perlukan duit. Tahukah anda betapa ramai orang/syarikat semakin kaya dengan HP/SMS? Akademi Fantasia, One In The Million, Gang Starz dan program-program yang anda sedia maklum.


Wahai pengguna HP..!, Daripada mengayakan orang lain, alangkah baiknya kalau kita yang menjadi kaya. Oleh itu, gunalah perkhidmatan yang disediakan oleh Mobile Money. Ianya mampu mengubah HP anda daripada BERBELANJA kepada PENDAPATAN.


Perkenalkanlah perkhidmatan ini kepada orang ramai. Mereka akan jimat MASA, TENAGA, RM malah akan MENGUNTUNGKAN. Anda akan menikmati ganjaran seumur hidup bilamana orang yang anda perkenalkan ini mengguna sistem. Wahai pengguna HP, ubahlah HP anda menjadi pendapatan. Lakukan PERUBAHAN.


Selama ini kita hanya asyik mendengar dan membaca kisah kejayaan orang lain. Tetapi tidak bertindak. Belajarlah caranya. Ianya mudah dan yang penting ada orang yang akan membantu anda. Anda TIDAK BERSEORANGAN.


Beginilah hasilnya bila anda sanggup untuk berkorban dan bertindak daripada menunggu masa yang tetap akan berjalan. Bukan untuk menunjuk-nunjuk, tetapi sekadar perkongsian untuk anda memulakan tindakan.

Jumlah pendapatan setelah 1 tahun 1 bulan menyertai Mobile Money.

(RM 52, 393.20)

Wahai pengguna HP!! Janganlah lagi melihat dan mendengar kisah kejayaan orang lain. Cukuplah setakat ini. Ubahlah tindakan mudah-mudahan berubah hasilnya. Pada awalnya saya juga menjadi penyaksi kejayaan orang lain. Tetapi hari ini, orang dah mula memperkatakan kejayaan yang sedang saya usahakan. Inilah, hasil perubahan yang saya lakukan setahun yang lepas.

BERTINDAKLAH SEKARANG!!

No comments: