Saturday, August 2, 2008

Kereta Baru

Keta baru hasil Mobile Money.

Mungkinkah cita-cita ku untuk menjadi jutawan sebelum umur 40 bakal menjadi realiti. Tempoh 7 tahun lagi ini begitu kritikal bagi diriku. Namun demi cita-cita yang perlu dicapai ianya tetap akan ku tempuhi walau seribu rintangan yang pasti menjelma. Membujur lalu melintang sapu....




Dengan Mobile Money akan ku jadikan ianya menjadi realiti. Semangat juang yang tinggi dan keinginan yang membara telah meresap dalam diri ini.



Ingat Sableh.. Di kala orang lain sedang terlena anda sedang terjaga. Di kala orang lain sedang di buai mimpi anda sedang merancang untuk bertindak. Ingatlah suatu hari nanti, di kala orang lain sedang menyesal kerana melepaskan peluang dalam Mobile Money, anda pada masa itu amat bertuah kerana impian telahpun menjadi kenyataan. Bayangkan di kala itu anda menjadi seorang jutawan.. Ingat 7 tahun lagi... Teruskan usaha dengan sekuat tenaga mu, kerana dihadapan mu itu ada satu kejayaan besar pasti menanti.

Dengan pendapatan melebihi Rm 10,000 sebulan, akan kupastikan ianya menjadi RM 20,000 sebulan untuk tahun 2009. Dengan persiapan yang mantap, usaha yang berterusan dan gerak kerja yang luarbiasa, ianya pasti menjadi kenyataan.

Wahai rakan-rakan ku diluar sana.. TERUSKAN PERJUANGAN ANDA..

No comments: